Jeszcze raz krótko i jak krowie na
rowie.
Ktoś mówi Ci idź weź sobie
wszystkie pomarańcze ze stołu w pokoju.
I teraz są dwie sytuacje:
- Wchodzisz do pokoju – na stole są dwa pomarańcze – bierzesz je w dłonie i wychodzisz.
- Wchodzisz do pokoju – na stole są cztery pomarańcze – wracasz do kuchni – bierzesz pomarańcze – pakujesz je do torby wychodzisz.
Konsekwencją zmiany zachowania jest
ilość kalorii spalona przez organizm, kierunki, prędkości
poruszania się ciała, położenie ciała w przestrzeni itd.
Oto przykład jak abstrakcyjna liczba
pomarańczy zmieniła realnie rozkład potencjałów w
rzeczywistości?
Skoro abstrakcyjna liczba pomarańczy
zmienia rzeczywistość – to czy ta liczba realnie istnieje – czy
nie istnieje?
Jeśli nie istnieje – to jak to
możliwe, że coś czego w ogóle nie ma – zmienia rzeczywistość?
Jeśli istnieje to jaką ma postać?
Żeby nie było głupiej odpowiedzi, że
ma postać odrębnych od siebie pomarańczy – to uznajmy, ze osoba
proponująca pomarańcze informuje od razu o liczbie pomarańczy.
Osoba, która je zabiera na podstawie przekazanej wiedzy o liczbie
pomarańczy decyduje się na wzięcie torby lub nie. Ta liczba
zmienia fizyczną rzeczywistość. Gdzie jest w rzeczywistości
liczba pomarańczy przekazana przez pierwszą osobę drugiej?
Itd. itd.
Naukowe móżdżki nie pojmą. Naukowe
móżdżki założyły sobie wyjaśnienie w intelektualnym narzędziu
i to im wystarczy (czymkolwiek to jest :).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz